3 Mayıs 2015 Pazar

1 KALIP 6 PANTOLON


Bir zamanlar istediğim tarz pantolonu bulmak için çok uğraşırdım. Bir çok mağazaya bakar fiyatı uçuk olmayan ve istediğim modele en yakın pantolonu alırdım. Hiç unutmam, yıllar önce tam istediğim gibi bir pantolon bulmuş ve  uzun süre giymiştim. Pantolon hafiften yıpranmaya başlayınca düzgün bir şekilde söküp parçalarını sakladım, bir gün olur da dikiş dikmeyi öğrenirsem aynısından dikerim düşüncesiyle.  Tabi bu arada terziye diktirmek hiç aklıma gelmemiş.

Dikiş dikmeyi öğrenmeye başladığımda ilk pantolon denemem o kalıpla olmuştu. Kusursuz değildi ama ben dikmiştim. Nasıl severek giydiğimi anlatamam. Eşime ve çocuklara "bunu ben diktim" deyip duruyordum. Kendimi biraz daha geliştirdikten sonra sakladığım parçaları attım (keşke saklamaya devam etseymişim). Artık mağazaları dolaşmıyordum çünkü, istediğim modeli kendim dikiyordum. Hala en severek diktiğim parçadır pantolon, tabi ki en çok giydiğimde,

Bu pantolonların hepsini  burada bahsettiğim kalıpla diktim. Topluca yayınlamak istedim. İki  tanesi önden fermuarlı, diğerleri yadan. 


 Bir kaç pantolon  modeli var aklımda  eğer fırsat bulursam onları da dikmek istiyorum. Dikmeyi istediğim o kadar çok şey var ki keşke daha çok zamanım olsa.

13 yorum:

  1. Ay nasıl özeniyorum kendi kıyafetlerini dikenlere :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de pantolon olarak sevdiğim tek bir kalıbı kullanıyorum. Pantolonda farklı model değil de beni rahat ettiren kalıp daha önemli gibi. Güle güle giyin. Renkleri de tam bir gardropda olması gereken tonlar. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hafif geniş paçalı olmasını seviyorum, dediğiniz gibi rahat etmek önemli. Teşekkürler :)

      Sil
  3. Ne mutlu size! Ellerinize sağlık! Ben de bu yaz cesaret edip ilk pantolonumu dikmeyi planlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, en güzelini dikersiniz siz. Teşekkürler :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş. Dikişlerinizin yanında fotograflamasını da çok iyi yaptıgınızı düşünüyorum. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım :) bloğunu keşif etkinliğinden buldum takibe aldım bende blğuma beklerim sevgiler!!

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, blogunuzu ziyaret ettim. Sevgiler..

      Sil
  6. ellerıne saglık herseyı dıkıyorum ama bır pantolon yapamadımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında panotolon dikmek oldukça keyifli ve kolay, sizin gibi marifetli biri kolaylıkla diker. Teşekkür ederim yorumunuz için.

      Sil
  7. Ohh dikiş dikmek gibisi yoktur,çeşi tçeşit güle güle giyinin..))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikiş dikmek çok keyifli ama bu sıralar vakit problemi yaşıyorum. Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...