2 Ocak 2016 Cumartesi

KIYAFETLERİNİZE HAREKET KATMAYA NE DERSİNİZ?


     Uzunca bir aradan sonra merhaba. Aslında fotoğraf çekimi bekleyen ve dikmeyi planladığım kıyafetler var. İnşallah onlarıda fırsat buldukça yayımlayacağım. 


     Bu arada  arkadaşaların diktiklerini gördükçe   tasarım yapmak , dikiş dikmek isteği duydum. Aklımda ki çalışmalar biraz uzun süreceği için kısa sürede bitecek birşeyler yapmak istedim. Geçtim dolabın başına ve bir süredir aklımda olan bu çalışmayı yaptım. Severek giydiğim tişörtü biraz hareketlendirmek  istedim ve ortaya böyle bir şey çıktı.Taze taze çizgileri üstünde resimlenip beğenilerinize sunuyorum.Denemek isteyenler ince bir penye ile çalışmanızı öneririm.

   






 Uzun bir tembellikten sonra ısınma çalışması olsun bu.  İnşallah herkes için güzel bir yıl olsun 2016. Şimdilik hoşçakalın.




6 yorum:

  1. Çok şık olmuş ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Handan Hanım :)

    YanıtlaSil
  3. Ufak bir dokunuşla harika bir hale dönüşmüş. Emeğine sağlık canım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça basit bir çalışma aslında o kadar ki ben bununla uğraşırken küçük kızımda (7 yaşında) dolabından aldığı bir kıyafeti çizmeye başladı. Yapacağı kesikleri planlıyormuş :) Teşekkür ederim,sevgiler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...